Surf Moliets Plage

malinna_79

Ny medlem
Surf Moliets Plage
Hej!

Jag o ett gäng kompisar har tittat på lite olika surf camps för en vecka i sommar. Just nu är vi mest inne på att åk till starsurfcampsfrance.com som ligger vid Moliets Plage. Någon som har varit där och kan dela med sig av sina erfarenheter?

Har kikat lite på bästa sätt att resa dit. Närmaste flygplats är Biarritz. Någon som har några tips på hur man kan komma billigt undan, utan att samtidigt behöva flyga runt halva Europa.

Surf Moliets Plage
Resa till Biarritz kan du ju göra via olika flygbolag antingen boka långt innan eller boka veckan innan avgång för att hitta billiga resor, du kan även leta efter diverse rabattkoder till olika flygbolag. Oftast är det ett stopp från Sverige till Bearittz.

T,ex denna text från surflägretsreseinfo kan ge dig allt du behöver veta vart du kan söka lämplig resa.

Flights are incredibly cheap to Biarritz with budget airlines. We can collect you from the airport for €55 return. We also can collect you from St Sebastian in Spain for €85 or Dax train station in France for €35

* ryanair.com
* easyjet.com
* flybaboo.com
* blue1.com

Eller så kan du söka i denna samlingsdatabas http://sv.momondo.com/ för billiga reseförbindelser.

Senast ändrad:
Surf Moliets Plage
Hej!

Star surf camp är ett jätte bra val! Jag var själv där förra året och känner grabbarna sen tidigare skidsäsonger.
Det är en avslapnad stämning, skön personal som alla är mellan 20-30. jag kommer def åka ner och hälsa på igen

Dem flesta är riktigt duktiga surfare samt riktig duktiga snowboardåkare som hållit på med det hela deras liv och som dessutom tycker att det är kul att undervisa. Utflykterna är sjukt värda, speciellt den till San Sebastian
Det ända som jag tyckte var lite märkligt var hur många tyskar och holländare det var i hela byn!

Grabbarna har lagt ner mycket tid och slit på deras camp och det märks! jag tycker absolut ni borde dra dit, en vecka kan kännas lite kort dock!

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp