Surf, nån?

Flopsie

Ny medlem
Surf, nån?
Tja alla där ute... Efter drygt ett års pluggande är det åter dags att dra ut i världen på äventyr. Efter en tids funderande på säsongande i alperna men inga direkt uppstyrda planer samt en längtan efter sol o bad funderar jag istället på att dra iväg o lära mig surfa. tankarna går nog mest åt Bali då min ekonomi förtillfället inte är astight.. tyvärr är alla polare med detta intresse upptagna av studier o liknande och tänkte därför kolla om det finns nån trevlig själ där ute som kanske går i samma tankebanor? Visst kan man dra alene men det är ju alltid sjysst med some company!
Tveka inte på att höra av dig in that case! peace.

Surf, nån?
tja, ett tips om du e sugen på att lära dig surfa, är att åka till västkusten i norge, eller nordsurf i norge.. jag var själv i staden stavanger i somras o surfade för första gången. det var grymt och är absolut sugen på att testa igen.. //TJA

Surf, nån?
Bali är toppen att leva billigt och surfa på... Var där o surfade i april. Testa www.kallsupen.com, för mera respons. Kanske dock inte har fixat färdigt hemsidan... men kika i alla fall!

Surf, nån?
Surf är grymt, även om jag inte helt hajjar varför du ska göra det på vintern...

Det finns massor med schyssta ställen att åka till om du vill surfa. Bali är inte dumt, både billigt och fullt med andra trevliga grejer att ägna sig åt mellan kallsuparna. Jag och en polare har byggt en portal genom vilken du kan boka vistelser på olika surfhouses och camps runt om i världen. Grejen är den att ställena i princip alltid vill att du bokar plats och betalar en downpayment. Istället för att skicka pengarna till något okänt bankkonto långt bort så kan du boka via vår sida och betala med ett vanligt kreditkort. Än så länge kan du boka Gran Canaria, Lanzarote och Itacaré (Brasilien), men fler ställen är på gång, exempelvis Bali.

Kolla in www.unitedsurfcamps.com!

Surf, nån?
Hej Flopsie
Tycker det är grymt att du skall börja surfa, det finns inget bättre!
Jag driver ett surfhus i Hossegor, Frankrike tillsammans med min bästa kompis.
Kolla gärna in var hemsida www.koala-surf.com

Surf´s up;-)
/Lena

Surf, nån?
annars är bali ett riktigt bra ställer för surfing var där i höstas med ett gäng polare, de va flera som åkte ner själva men man träffar alltid Svenskar där nere, billigt o bra omman har dåligt med cash och balinerserna är hur trevliga som helst.
Mitt val skulle vara bali om du vill ha sol bad och mycket surf

tjolahopp

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp