Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är sugen att sticka iväg å surfa nu i vinter. Tänkte höra om det är någon annan med samma planer. Eller någon annan som har lite erfarenhet vart man ska åka å så..
Har väl inte riktigt bestämmt vart man ska åka.. Syd Amerika eller Nya Zeeland är inte helt fel..!
Ok, men när det e vinter så åker man la mest skidor! Men, näe, jag har ingen erfarenhet av vart man ska åka! Fast de verkar skönt att åka till något av dom områdena!