suspect eller inte

E-lindberg

Ny medlem
suspect eller inte
jag skulle ha köpt ett par salomon suspect 09/10 idag men när jag kom dit och kände på dom så var dom rätt hårda jag väger ca 45 kg och är 152 cm lång kommer dom vara förhårda eller ska jag köpa dom?

suspect eller inte
det finns faktiskt en sök-funktion och recesioner om du inte visste det >.<'

suspect eller inte
Hur hård en skida är beror ju på hur stark åkaren är! Teoretiskt finns det ju bara styvare eller mjukare skidor. Dock är vissa skidor uppenbart mycket styvare än andra att de fått betäckningen "styva".

Suspecten är inte en styv skida, men med tanke på hur liten du är hade jag snarare tittat på en junior-modell, för ditt enda alternativ är ju 151-modellen. En juniormodell i ~150 är nog ett vettigare val än Suspect i 151... Men om du är en duktig åkare får du ut mycket mer av Suspecten...

suspect eller inte
Jag är ytters mistänksam (suspect) angående styvheten på dom där skidorna. Om du inte har någon misstänkt (suspect) åkare du kan fråga kan man ju ana (suspect) att de skyldiga skidorna är riktiga tuffingar.

suspect eller inte
men junior skidor går sönder jag hoppar på dom svarta hoppen och så vill jag ha en skida som är 151 lång och då finns det inga junior skidor men det sägs att förra årets hade jätte dålig kvalitet nån som vet hur årets är?

suspect eller inte
Av: MC_BLINGELING | 2009-10-31 22:05 Citera

jib-Erik skrev:
sant jag gillar hårda men bara dom inte blir helt styva

HAHAHAHAHAHAHHAHAA! PRICELESS PRICELESS!!!!! DETTA GJORDE MIN KVÄLL HAHAHAHAHAHHA!

MIN ME!

suspect eller inte
haha arma pojk..Alla har samma problem, kan man inte provåka skidorna får man lita på andra p12or framför datorn, eller köpa grisen i säcken!
Jag säger blades

Tillbaka
Topp