Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så du skulle alltså betala 1000kr extra för att få skidan 20% styvare i tailen? Ja lovar du känner inte nån skillnad på de skidorna.. Pappa betalar eller? (Y) not.PhilipAndersson sa:Om jag fick välja så hade jag tagit dumont skidorna. Dumont skidorna är somsakt styvare i tailen för att åka i pipe. Men somsagt det är ju en smak sak va man tycker. Kör på atomic iställe, dom är skööööna
pez
prata med leverantören för salomon igår och det enda som skiljer sig är namn å färg. suspect har trådar de med. slutsnackat alla., det skiljer sig ingetmistersedin sa:dumont skidorna har flera ''trådar'' som håller ihop stålkanterna. Så dom itne går av.
Var på alpingaraget idag och han rekomderade suspect till mig. Som har roligt och leker mycket.
Suspect har inte lika många trådar.jagheterfrej sa:prata med leverantören för salomon igår och det enda som skiljer sig är namn å färg. suspect har trådar de med. slutsnackat alla., det skiljer sig ingetmistersedin sa:dumont skidorna har flera ''trådar'' som håller ihop stålkanterna. Så dom itne går av.
Var på alpingaraget idag och han rekomderade suspect till mig. Som har roligt och leker mycket.