jon_olsson
Ny medlem
svar på Jon&JL
Eftersom alla på detta forum verkar bry sig väldigt mycket om vad jag har på mig för kläder och vad jag gör så skulle jag kunna reda ut en del saker. Mitt kontrakt med Oakley går ut 1:a Jan-05 ioch med det så har flera företag kontaktat mig och visat intresse att hitta ett samarbete, något som jag självklart tycker är super kul. Jag har hittills inte skrivit något kontrakt med något av dessa företag men kan försäkra er om att när jag gör det så kommer jag att enbart att ta ställning till hur jag trivs i företagets kläder och hur jag kan vara med och påverka det jag sätter på mig 24-7. Jag kommer alltså inte enbart välja det som är ekonomiskt bäst för mig och sedan gå runt i kläder som jag inte trivs i hela dagarna, men det tror jag alla med lite eftertanke förstår. Anledningen till att jag hänger på Stureplan och Sthlm för tillfället är att jag är där och filmar rails för nästa års film. om någon vill komma och vara med så är jag nedanför Nacka Forum vid motorvägen senare idag, tro det eller ej helkittad med Oakley