S
SilverFisken_772
Guest
Svar till alla som skall köpa ny snowboard!
Tjabba någon som har erfarnhet av Ride Havoc ?? Vill bara höra lite va ni tycker om den
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kolla bataleons brädor!jona_than sa:Hallå! jag crackade min Völkl-bräda igår i ett hopp, nu måste jag köpa ny. vet nån om ryktet stämmer att man får ny bräda ifall man crackar en burton-bräda? isåfall köper jag självklart en burton, ifall inga andra märken har samma garanti..
för övrigt så skulle jag gärna ta emot tips på brädor för mig till överkomligt pris, har inte så god koll på vad som är aktuellt. jag är 171 cm, ca 71 kg, åker nästan bara park, är ganska god åkare (720 & Frontflip, typ) hoppar högt och långt, men vill ha ganska mjuk bräda eftersom jag också gillar att leka med rails och sådant ibland. Vill ha en bräda på ca 150-156 cm...
Eftersom jag tänker använda brädan till snowkite också så måste den vara "true-twintip", helt mittmonterad twintip alltså...
har ni tips på nån grym bräda för mig så skriv!
en burton uninc tror jag skulle vara skitbra för dig!flipp_90 sa:kolla bataleons brädor!jona_than sa:Hallå! jag crackade min Völkl-bräda igår i ett hopp, nu måste jag köpa ny. vet nån om ryktet stämmer att man får ny bräda ifall man crackar en burton-bräda? isåfall köper jag självklart en burton, ifall inga andra märken har samma garanti..
för övrigt så skulle jag gärna ta emot tips på brädor för mig till överkomligt pris, har inte så god koll på vad som är aktuellt. jag är 171 cm, ca 71 kg, åker nästan bara park, är ganska god åkare (720 & Frontflip, typ) hoppar högt och långt, men vill ha ganska mjuk bräda eftersom jag också gillar att leka med rails och sådant ibland. Vill ha en bräda på ca 150-156 cm...
Eftersom jag tänker använda brädan till snowkite också så måste den vara "true-twintip", helt mittmonterad twintip alltså...
har ni tips på nån grym bräda för mig så skriv!
Skämtar du???? är t6 en dålig bräda? varför kör världens bästa snowboard åkare på den då??? nicolas muller kör den i alaska och överallt annars, så kom inte och säg att den e dålig!! då kan du inget om snowboard!!Nosskire sa:Behåll båda.
Elller så köper du min Unity Pride 159 och har den som enda bräda?
T6 är en dålig bräda, ursäkta det, Men den är skit. sälj den! Den håller max 2 år sen är den slut...
Därför dom får pengar för att göra det, och dom har knappast samma bräda 2 år.Anal-Og sa:Skämtar du???? är t6 en dålig bräda? varför kör världens bästa snowboard åkare på den då??? nicolas muller kör den i alaska och överallt annars, så kom inte och säg att den e dålig!! då kan du inget om snowboard!!Nosskire sa:Behåll båda.
T6 är en dålig bräda, ursäkta det, Men den är skit. sälj den! Den håller max 2 år sen är den slut...
ja blev liksom bara lite förvånad, han åker nog inte runt på en bräda som han tycker e dålig bara för att han får betalt... då skulle dom nog göra om den. han kan ju välja vad han vill ju.Coldis sa:Därför dom får pengar för att göra det, och dom har knappast samma bräda 2 år.Anal-Og sa:Skämtar du???? är t6 en dålig bräda? varför kör världens bästa snowboard åkare på den då??? nicolas muller kör den i alaska och överallt annars, så kom inte och säg att den e dålig!! då kan du inget om snowboard!!Nosskire sa:Behåll båda.
Ta det lugnt för faen
hur mycke väger du? hur lång e du? vilken skostorlek har du?Hallvar sa:Någon med koll på burton kanske kan svara på detta:
Vad är skillnaden mellan Dominant, Doom och Blunt. Verkar vara liknande typ av bräda med mjukt flex för jib och rails. Har provat Dominanten och tycker den är lite väl svampig för att funka i hårda svenska parker/pister överlag, den är bäst på streetspots. Är Doom och Blunt liknande i flexet?
Vad finns det mer för park/jibbrädor från andra märken med bra pop och mjukt flex? Vill ha en parkbräda som är mjuk nog för butters o rails men som inte är helt värdelös när det kommer till vridstyvhet...
Eller ska man bara köpa en Custom istället?
Kolla in F2 elimnator. finns nog wide för dina 45or oxå ska du se.Venzzon sa:Tänkte köpa mig en ren pistbräda till nästa säsong någon som har några förslag? Pris: Runt 3-4000 för endast brädan
Längd: 188
Vikt: 93
Skostorlek: 45
Ungefär vilken längd ska man ha? Funkar en 163 cm?combatspenat sa:Kolla in F2 elimnator. finns nog wide för dina 45or oxå ska du se.Venzzon sa:Tänkte köpa mig en ren pistbräda till nästa säsong någon som har några förslag? Pris: Runt 3-4000 för endast brädan
Längd: 188
Vikt: 93
Skostorlek: 45
www.blue-tomato.com sparar du massa pengar på. Åre = dyrare än Sthlm..westerber9 sa:Hej!
Ska säsonga i Åre nu i vinter och måste köpa ny bräda, tänkte bara höra om ngn vet om det är bäst att vänta tills man kommer upp och köpa i åre eller om man ska sattsa på att beställa en via nätet eller hitta ngn i gbg?
Vilket är billigast?
Take care! hoppas vi syns i Åre!
Linda