Hej
Jag är ny här på sidan och ny inom snowboard.
Fick hem min första idag.
Då jag aldrig testat förut så ja, jag ville bara ha nåt, nånting liksom för att testa och se om det var kul.
Jag har åkt skateboard förr men det är inte riktigt samma sak och sen bara spelat snowboard-tv-spel och glott på snowboardtävlingar på tv..

men nu tänkte jag att det var dags att jag testade det på riktigt också :D
Det blev en Stuf Icon heter den visst, 138cm, jag är 1,65 så den är lite kortare än min haka, det är den visserligen.
Okej, kanske billigt skitmärke, jag vet inte, men ja, jag vill bara ha nåt att testa nu ju.
Jag ska iväg och testa ett par skor imorgon, alla säger att dom är så små i storlekarna, vissa har 46 som motsvarar 43.
Killen som har skorna jag ska prova har 43 i dom, (fast det stod US11) men han har 41 i vanliga fall, så han tycker dom känns som 41:or.
Och är det så kan jag kanske ha dom.
Jag är osäker dock, jag kan inte ha brädan med mig dit, jag är rädd att dom kommer sticka ut sen eller nåt.. om dom blir för stora.. lite svårt att köpa bräda efter skostorlek.. men det ska man kanske.
Bindningarna är stora och rejäla iaf.
Det var ju jättebra att läsa dessa tips ang skor och allt här.
Funderar bara på om det är nåt mer jag ska tänka på.. tårna skulle ta i framtill typ, så vitt jag kunde förstå..
så har jag väl aldrig riktigt i några "vanliga vinterkängor" och trodde inte det var så viktigt här..
Då bör jag kanske ner till 39 om jag ska ha så dom tar i..
Nån som vill slänga åt mig nåt annat tips?