svårt att hitta rätt...

Rose_N

Ny medlem
svårt att hitta rätt...
hej.. nu är det så att jag tittar på nya skidbrallor och vill ha något som är lite mer bggy än vad jag har nu..(peak som inte har någon baggy style alls) har kollat runt men hittar bara brallor som är mkt baggy:/...så om ni har några tips så skriv (ska helst ha rätt mkt isoleringe i sig)

svårt att hitta rätt...
länka till scotts hemsida eller bilder tack;D.....har slarvat bort mitt nummer av transiton..där alla coola kläder fanns;)

svårt att hitta rätt...
Cross har riktigt schysta skidkläder med lagom bagy fit i år :) Har själv ett par som sitter helt perfekt (Dom "rutiga", gul och brunt.)

Av någon underlig anledning har jag inte hittat dom brallorna på deras sida men det kanske bara är jag ^^,

Edit: Hittade bild nu, tyvärr ruggigt dålig då dom inte alls ser ut så på riktigt men kolla ovanför på dom rullande bilderna så kommer det en bättre bild på dom.

Senast ändrad:
svårt att hitta rätt...
dc snow, oakley, burton, sb, finns vell hur mkt som helst ?

svårt att hitta rätt...
kollade på croosnu..patrol pantsen var sjukt coola;)....undra hur mkt kläder man måste ha under då?..dom är ju "lättstoppade"

svårt att hitta rätt...
Jag ser det enbart som en fördel att dom inte är så värst stoppade. Om du har ett par med mycket foder är dom ju jävliga att åka i, i början av säsongen och i slutet då det inte spelar någon roll om du bara har kallingar du svettas iaf.

Med lätt stoppade så väljer du själv och kan anpassa dig efter vädret. Ta ett par mjukisbrallor om det är extra kallt, funkar utmärkt!

// Hellberg

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp