Svarta Okaley Crowbars - "Kolsvart" Lens

tom_ljungberg

Ny medlem
Hej

Jag letar efter ett par Svarta Oakley Crowbars (helst med "Old - School strap, den gamla loggan) där linsen är kolsvart på utsidan. Hoppas ni förstår vad jag menar, har sökt på Oakleys hemsida men hittar inte de mörkaste linserna där tyvärr.

All hjälp uppskattas!

Fred

Så här ser de ut, fast jag söker efter kolsvarta linser -

allt går om man vill !!! ne men den linsen ja tror du menar heter greypolarized och är rackarns dyr :D men riktigt clean dock.

finns, som i stort sett allt annat som har med oakley att göra, i forumet. kanske inte så lätt att hitta om man inte vet vad man söker dock.
linsen heter som sagt grey polarized och är en dyr sak för åkning i stark sol.

Lee-nus sa:
finns, som i stort sett allt annat som har med oakley att göra, i forumet. kanske inte så lätt att hitta om man inte vet vad man söker dock.
linsen heter som sagt grey polarized och är en dyr sak för åkning i stark sol.
Jag har åkt med denna lins en säsong nu och den har fungerat förvånansvärt bra i ALLA väder utom MYCKET dåligt ljus. Mulet eller solsken, Grey Polarized har varit top noche!

Jag rekommenderar linsen starkt, skönaste linsen jag har provat från Oakley.

oj, massa trådar.. ta bort den andra eller? som jag skrev i den andra, finns på addnature.com jag håller med eff att de funkar för det mesta även om det är rätt lågt ljusgenomsläpp (kör nåt annat nattetid)

JAg har ett par sådana (antar att det är dessa du menar kolla 1:17 https://www.freeride.se/video/sunny-days-in-lake-tahoe/ ) du letar efter JET Black med GREY Polarized lens.

addnature.com har sådana fast de är dyra eftersom linsen är polariserad. men hur skönt som helst att använda, utan tvekan bästa linsfärgen om du vill ha ett oansträngande naturligt ljus.

http://www.addnature.com/product.asp?dept_id=0&pf_id=OAKLEYCROWBAR02857

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp