Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jo, det gick bra! Han är helt ok o det var lite överdrivet. Kommer en mer detaljerad artikel i ab snart med fler bilder o intervju med killen. går inte ut med namn förrän artikeln men jag kan bara säga att han får skärpa sig tills jag kommer över om 4 v. .
Inte läst aftonblaskans version men enligt pistörerna så hade han gått ut på en hängdriva för att reka ett åk men drivan lossnade och han drogs med en bit för att stanna på kanten på en klippa på ca 100 meter. Kunde gått riktigt illa. Förhållanden är förädiska trots halvtaskig snötillgång.
Förhållandena är inte det minsta förrädiska skulle jag vilja påstå :-P
Stabil snö just nu men hängdrivorna är väl aldrig att lita på..
Snötillgången är grymt bra om man traskar lite
Enligt min rumskamrat ögonvittnet så tycker jag aftonbladets artikel är lite missvisande men rolig läsning med dom ridande poliserna! ab förgyller vardagen!
Ja att AB överdrev var väl ingen skräll därför kändes lite mer instressant att höra här om någon hade hört något, är inte ute efter namn utan mer vad det var som hände. Skönt att det gick bra dock. Tack!
Någon som är där och känner till stället som svara på om det var otur eller om han klantade sig?
Har själv bara åkt i Revelstoke en dag så vet inte om det är ett åk man normalt tar sig an själv eller så...