Miccish Ny medlem 2007-01-05 Svenskar i Avoriaz/Morzine? #1 Tjena Jag och min tjej polare drar ner till Morzine på söndag och undrar om det finns några Svenskar i området? //micke
Tjena Jag och min tjej polare drar ner till Morzine på söndag och undrar om det finns några Svenskar i området? //micke
E Ewasx Guest 2007-01-05 Svenskar i Avoriaz/Morzine? #2 Har varit där och det finns en jävla massa svenskar, speciellt i Avoriaz.