Svenskar i Jackson?

X-Bite

Ny medlem
Svenskar i Jackson?
SÖKES!

lite softa människor som hänger i jackson och vill visa bergets härligheter, och softa lite på kvällarna med!

Tjao
 
Svenskar i Jackson?
Tjaba

Jag bodde i Jackson förra året, gick i high school och är 18 år.

Nu är jag bara här i tre veckor tills på fredag men om du är sugen på att ta några åk innan dess är jag absolut på..
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp