X X-Bite Ny medlem 2009-01-05 Svenskar i Jackson? #1 SÖKES! lite softa människor som hänger i jackson och vill visa bergets härligheter, och softa lite på kvällarna med! Tjao
SÖKES! lite softa människor som hänger i jackson och vill visa bergets härligheter, och softa lite på kvällarna med! Tjao
G gregorius Ny medlem 2009-01-05 Svenskar i Jackson? #2 Tjaba Jag bodde i Jackson förra året, gick i high school och är 18 år. Nu är jag bara här i tre veckor tills på fredag men om du är sugen på att ta några åk innan dess är jag absolut på..
Tjaba Jag bodde i Jackson förra året, gick i high school och är 18 år. Nu är jag bara här i tre veckor tills på fredag men om du är sugen på att ta några åk innan dess är jag absolut på..