crazyKRUSE Medlem 2006-12-08 Svenskmöte/ förfest i whistler på lör 9/12 #1 FÖRFEST - möte på Longhorn kl 15.30 lördagen den 9:e december! Senast ändrad: 2006-12-09
PNyberg Aktiv medlem 2006-12-08 Svenskmöte/ förfest i whistler på lör 9/12 #2 Yeah..Kruuz-er. Klart att man ska dit! Bästa servicen i stan på Longhorn ffs :D
Jins Ny medlem 2006-12-08 Svenskmöte/ förfest i whistler på lör 9/12 #3 Den 15/12 kommer 4 glada pojkar vara på plats, så skjut upp det en vecka vetja ;D