sveriges bästa osponsrade åkare?

men frej sätter ju clean sw 1080 mute å cork 1080 å en jävla massa andra trick, han e lätt den bästa osponsrade åkaren:D lr hur fej:D? ^^

park_pojken sa:
men frej sätter ju clean sw 1080 mute å cork 1080 å en jävla massa andra trick, han e lätt den bästa osponsrade åkaren:D lr hur fej:D? ^^
ja räknar man me b spons så finns det många som är bättre än frej.. visst han är jävligt duktig men det finns bättre!

SVENKE sa:
park_pojken sa:
ja räknar man me b spons så finns det många som är bättre än frej.. visst han är jävligt duktig men det finns bättre!
jamen sen är ju freej inte så gammal heller ? han är ju typ 14/15 år och väldigt grym för sin ålder. men sen är ju jesper nyström och gurra cederholm hur grymma som helst dem också.

frej för sin ålder lätt!!!! annars äre nog jens magnusson kom 2a efter wester på en big jump tävling i sthlm rätta mej om ja har fel

da-keffy-boi sa:
SVENKE sa:
park_pojken sa:
jamen sen är ju freej inte så gammal heller ? han är ju typ 14/15 år och väldigt grym för sin ålder. men sen är ju jesper nyström och gurra cederholm hur grymma som helst dem också.
dock är ju jesper nyström sponsrad

ja, fyfan, lätt allroundkungen! om det finns nån som är bättre än allroundkungen så hör av er till mig.

Senast ändrad:
Därför att så här långt har jag inte sett ett enda seriöst inlägg som pekar på ngt annat än jibbers.
Det finns många "sorters" skidåkare, däribland även portåkare, men även extremåkare, freestyleåkare mm mm mm
OCH såklart åkare som behärskar fler dicipliner än en....
Det här är inget påhopp, det är en åsikt...

ekdahl sa:
KevinHolmbom sa:
jeppenator sa:
Jo jag håller också med faktiskt! han är en grym kandidat,

inte alla som lägger sw 7 uglygrab!<3<3
men han måste väl ändå fått spons till vintern?
ah jooo jag har snackat med han ganska mkt (över vent lirat CS med han ganska mkt :D ) och då sa han att om han inte får spons i år såå ska han sluta åka skidor : //
haha, sluta för man inte får spons. man åker väl endå för det är roligt. visst att det hade vart skojj med spons men inget man slutar över om man inte får
precis, :D

Tillbaka
Topp