sveriges startelva?!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Michael-G

Ny medlem
sveriges startelva?!
Herregud :O läste nyss detta som Sveriges startelva mot greklnad ikväll.....

Sveriges startelva mot Grekland:
Andreas Isaksson - Niclas Alexandersson, Olof Mellberg, Petter Hansson, Mikael Nilsson - Christian Wilhelmsson, Daniel Andersson (?), Anders Svensson, Fredrik Ljungberg - Zlatan Ibrahimovic, Henrik Larsson.

Finn 5 fel : vart é Stoor? vart é kim källström? vart S.Larsson? Vart é Johan Elmander?
å vem fan é Henke Larsson?

Jag skulle köra med :
Isaksson/Shaaban - Stoor, Majstorovic, Mellberg, Micke Nilsson - S.Larsson, linderoth, Källström , ljungberg - Elmander, Zlatan

Lasse Lagerbäck får be till gudarna om tur ifall det ska funka ikväll...

aja, ja hoppas på mirakel ^^

Senast ändrad:
sveriges startelva?!
Ser väl igentligen bara ett fel i truppen och det är att inte kim källström är med. Annars känns den helt ok. Och ja, Henke är bättre än Elmander

sveriges startelva?!
jag tror sverige kommer få storsmisk under hela EM oberoende på vilken startelva dom börjar me.. ihhihihih

sveriges startelva?!
jävligt fel forum för den här tråden

LÅS!

Håll freeride fotbollsfritt, det behövs fristäder från eländet!

sveriges startelva?!
jag tror förbundskaptenen kan mer fotboll än vad du kan. det funkade ju bra. 2-0 SVERIGE GJ!!!!!

sveriges startelva?!
gay tråd, klart dom startar dom mer rutinerade och spelarna som har gjort bäst ifrån sig tidigare under året, dom byter ju alltid in allt eftersom hur spelet ser ut..

sveriges startelva?!
Gick ju bra till slut ändå. Nu får ju sebban chansen när wilhelmsson fittade till sitt ben. däremot förstår jag inte varför han bytte in rosenborg istället för S.Larsson när dom dels redan hade 2 anfallare på plan och sedan satte in en tredje och flyttade ner elmander. Låt förfan sebban spela på sin plats istället han är ju grym. Synd att han lämnade arsenal.

sveriges startelva?!
1 fotboll är inte extremsport
2dom vann
3 detta er en eksrtemsportsida

Senast ändrad:
sveriges startelva?!
blir dock fett trött på att henke får beröm för sin passning till målet... herregud, det va jue bara o peta bollen 5cm åt vänster :O dessutom var zlatan den enda han kunde passa också :O
sluta beröm henke för allt!
men det é jue sjukt vad dåliga inlägg det slås, chippen hade 3inlägg på 5min som alla gick på greklands första gubbe.. det duger fan inte!
menmen, 3 färska blev det å det é jue det som räknas :D
nu tar vi Spanien också!

sveriges startelva?!
Tyckte startelvan var bra, förutom att jag inte är så förtjust i Anders Svensson.. Kim Källström är ju en mer offensiv spelare.
Henke o Zlatan passar också väldigt bra som anfallspar tkr jag, även resten av laget gjorde en bra insatts, även om det kanske inte syns så mkt hur försvars-spelarna jobbar.
Bra match annars. Snyggt mål av Zlatan och mkt mkt gult på läktaren :P

Dåligt av Grekerna att maska så, de vann ju förra EM ffs = )

Senast ändrad:
sveriges startelva?!
MGustafsson sa:
blir dock fett trött på att henke får beröm för sin passning till målet... herregud, det va jue bara o peta bollen 5cm åt vänster :O dessutom var zlatan den enda han kunde passa också :O
men det é jue sjukt vad dåliga inlägg det slås, chippen hade 3inlägg på 5min som alla gick på greklands första gubbe.. det duger fan inte!
nu tar vi Spanien också!
Tycker det var överlag dålig procent på passningar. får fan sluta upp med att spela bollen i gapet på motståndarna. finns en del saker att rätta till om sverige ska ha en chans mot spanien. dom har ju cesc.F som är livsfarlig.

sveriges startelva?!
spaderkunG sa:
Tyckte startelvan var bra, förutom att jag inte är så förtjust i Anders Svensson.. Kim Källström är ju en mer offensiv spelare.
Henke o Zlatan passar också väldigt bra som anfallspar tkr jag, även resten av laget gjorde en bra insatts, även om det kanske inte syns så mkt hur försvars-spelarna jobbar.
Bra match annars. Snyggt mål av Zlatan och mkt mkt gult på läktaren :P

Dåligt av Grekerna att maska så, de vann ju förra EM ffs = )
Ander svensson har enligt mej aldrig riktigt hållt Landslagsklass. Han har levt på snurrmålet alltför länge.

sveriges startelva?!
v-larsson sa:
MGustafsson sa:
nu tar vi Spanien också!
Tycker det var överlag dålig procent på passningar. får fan sluta upp med att spela bollen i gapet på motståndarna. finns en del saker att rätta till om sverige ska ha en chans mot spanien. dom har ju cesc.F som är livsfarlig.
Håller med, mycket slarvfel med passningar osv. Sen räcker det väll att de slår Ryssland för att gå vidare, så att de kommer 2:a ? Om inte Grekland vinner över både Spanien och Ryssland och får bättre målskillnad än Sverige elr nått.

Senast ändrad:
sveriges startelva?!
om denna tråd ändå ska låsas måste jag ta tillfället i akt och poängtera en viktig detalj i det hela.

PETTER HANSSON ÄR MIN IDOL!!!!!!!!!! HAHAH FYFAN VILKET GENI AV SÄLLAN SKÅDAT SLAG!!!

sveriges startelva?!
Sjuk bra match alltså, nu är det "bara" att sänka ner dessa spanjorer och ryssar.
Klockren mål från zlatan och äkta svenskt viljemål från Hansson!
Fortsätter Sverige på det här viset så bådar det väldigt gott!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp