Swedish P*ssy 30/11 gbg

• Trådstartare Trådstartare JCM
  • Start datum Start datum

JCM

Ny medlem
Swedish P*ssy 30/11 gbg
Några av mina mindre nogräknade vänner har lagt in en bredsida om att få med mig ut på lokal den siste november. Förmodligen ska det drickas sprit, snusas och diskuteras vart Bahnhof Eddie egentligen tog vägen – men i förbifarten hävdade de också att det skulle visas något skidrelaterat i filmformat.

Nu vet jag ju inte vad Lion Alpin pysslat med över sommaren, men det är ju kreativt att marknadsföra sina sportlovsbussar med en matinérulle med det porrklingande namnet "Swedish Pussy". Jag menar, jag kan ju lite språk och så, så jag hajjar ju att det inte är nån jävla kattrulle som vankas. Om jag nu inte fått det hela om bockfoten och det helt enkelt är Günther från Schladming, som diskade på Salzburger Hof i vintras, och hans heminspelade nattvideos.

Min stora fråga är då följande: måste jag ha gorillakostymen på mig? Eller räcker det med att ta Yngwies avlagda spandex – det är ju ändock Hard Rock Café vi snackar om – i kombination med zinkpasta och neonpannband? Går det att ha Armani till romgrogg eller skär det sig om slips saknas. Tiden är på väg att rinna ut, så lite vägledning vore tacknämligt.

Om det inte skär sig allt för illa kan t o m någon form av recension följa.

Swedish P*ssy 30/11 gbg
Min åsikt är att det räcker med Spandex byxorna så. Zinkpastan är självskriven liksom neonpannbandet. Men du har ju glömt kråsskjortans som alla riktigt glamrockare. Så i och med att det är på Hard Rock Cafe så borde det vara den ultimata klädeseln men du får icke förglömma kajal pennan i så fall.

Och angående Swedish Pussy så hoppas jag att du kommer njuta av denna fim. Och en reciension skulle uppskattas..

//H

Swedish P*ssy 30/11 gbg
Tipset är att försöka likna

The Hoff

david%20hasselhof.JPG

Alltid snyggast o passar överallt, med förtur i barkön med häftigaste bilen, frillan (på både huvudet o bringan) samt är den mest simkunniga i mjölkdrinkarna.

Senast ändrad:
Swedish P*ssy 30/11 gbg
HAHAHA !!!

cred till JCM , fan ett av de roligaste inläggen jag läst här på FR..

och som Hasse sa Njut av Pussyn ! aldrig fel me lite fit*a sådär på helgerna..

Swedish P*ssy 30/11 gbg
Åh, den där hårbollen mellan tänderna, mmm! Aj LÖV the Hoff, mmm. Betyder det att det är skäggbiffilm JCM, eller bara att du inte behöver hyra gorillakostym?

Swedish P*ssy 30/11 gbg
Leder: Hoppas bara han kommer sjunga Freedom oxå då.. Så illa kan det väl inte bli eller??

Swedish P*ssy 30/11 gbg
Hej JCM!
Jag har en del proffessionell erfarenhet av den sorts utklädnad du frågar om så jag ska försöka ge dig lite ljus i vardagen.

Först och främst. Det finns två nackdelar om du väljer spandex: konturupphävande och vätskeutdrivande. Om det rör sig om spandex med öppen bringa blir dessa nackdelar mer smärre pinsamheter. Med en öppen bringa faller det ju sig självklart att din förhoppningsvis håriga bringa står ut som det praktexemplar till manlighetstavla som det är så att din omgivning slipper gissa sig till om du verkligen är man eller inte. Sedan finns det ju förstås också den praktiska detaljen med att prespirationen minskar avsevärt, så underskatta aldrig en öppen bringa. Hår(/härl)igheten kan självklart bytas ut mot valfri gorillakostym för att få fram de alltid så eftersträvade manliga attributen, men om du frågar mig så skulle jag köra på en lite mindre använd, men desto vildare kombination: Spandextights tillsammans med en gorillakostymssöverdel. Där snackar vi personlighetshöjande attribut, kompis! Alla vill ju ändå bara åt rumpan, så spandex är ju alltid ett självklart val där nere.

Och till sist: glöm för faen inte att bli karatefull också, det sänker hela din image om du tackar nej till de där två sista jägersexorna.

Lycka till, hoppas att jag kunde underlätta valet något!

Swedish P*ssy 30/11 gbg
Chockerande på min ära!

En Gentleman med eget Mansion on the hill och med livegna statare som sliter häcken av sig för dina nöjen, har ju strängt taget inga alternativ än Savile Rowkostymer, skjortor från Paris och sidenkallingar från Boston. Spandex, gorillor, håriga överraskningar av all de slag, vi undanber oss! Här talar vi stil, kultur, förfining och hemliga riter i chambre separeé. Discretion is paramount! En gentleman ska för tusan aldrig avslöja sina innersta avsikter.

...äh ta Speedos!

Need a Butler sir?

Ace DG

Swedish P*ssy 30/11 gbg
Jespr sa:
Med en öppen bringa faller det ju sig självklart att din förhoppningsvis håriga bringa står ut som det praktexemplar till manlighetstavla som det är så att din omgivning slipper gissa sig till om du verkligen är man eller inte. Sedan finns det ju förstås också den praktiska detaljen med att prespirationen minskar avsevärt, så underskatta aldrig en öppen bringa.
Bla bla bla, vad du säger är att Armani (med eller utan slips) funkar till vilken grogg som helst - tom rom - då får jag väl lita på det. Har Örarbäck skaffat körkort än? Nåja, vi får väl se vad kidsen Sven å Kaj har kokat ihop. Kidsen kanske åker brandt detta år - wowowowow. Annars tar jag Kaj i vilken golfrunda han kan tänka ut...

BINGO!

En resecion kanske följer. Vem vet...

Swedish P*ssy 30/11 gbg
Bäste JMC!

Det här är verkligen illa, var och med vad har du tillbringat de senaste månaderna? Hur ska vi trendexperter på FR kunna ge dig ett korrekt klädråd när du varken anger vikt, längd, muskulär status eller viktigast av allt, var du har för avsikt att avsluta kvällen och påbörja natten! Verkligen amatörmässigt och inte vad jag förväntat mig av dig.

Men...om jag med tanke på din mogna ålder och familjeförhållanden antar att sexpacket numera är väl inbäddat och kvällens mål är betydligt mer avancerade gymnastiska övningar än ett tjugotal armhävningar... vill jag föreslå ... UNIFORM!

Uniform är tidlöst klassiskt och har alltid fått unga damer på fall (även unga herrar kan nappa ...). Den klassiska RAF (Royal Air Force) från 40-talet slår allt, speciellt i kombination med en, typ, Günthermustasch. Slipsknuten kan med fördel lättas efterhand under kvällen så att brösthåren kan skymtas, får dock inte tas av förrän det är verkligen är dax.

Jag hoppas att ovanstående rader kan vara till din hjälp och önskar dig lycka till!

/MM

PS! Vi ses på Lionbussen vecka 7. DS!

Swedish P*ssy 30/11 gbg
Mountain_Man sa:
Vi ses på Lionbussen vecka 7. DS!
Till att börja med; ja! Vi syns där. Swedish Pussy's flackåkare o jag. Blir en skön blandning. JAg önskar med mig freeridenicket Camaro och eventuellt Supernaut, borde bli en skön buss - jag kan ta med min son, men han är riktigt brant för han är 4 månader - kanske vi ska ställa frågan till HitMe?

Blir en festlig buss till St Anton. Min stjärt.

Men för nästa vecka då?
Releasepartaj? Måste det bli Armani med fulmussa OCH slips?

Swedish P*ssy 30/11 gbg
Hmm, är inte säker på att jag kan följa med på kattvisning 30 nov. Har nämligen lovat bort mig på skidresa till Hemskedal i Oljeriket. Förmodligen en hel helg utan alkoholhaltiga drycker, såvida jag inte sladdar in i afterski-Pontus och hans band.

/Jean-Claude

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp