Sweet 08/09 kollektion

Blidee

Medlem
Sweet 08/09 kollektion
Tja, försökte just gå in på sweetprotection sidan och fick meddelandet "please check back in a few days to se out 08/09 collection" :D Äntligen! Har längtat efter den. Jag har bara sett 2 nya förger på deras overaller, ska bli skoj att se resten :)

edit: Shit också, glömde vilket forum jag va på :( Kan någon modd flytta till mode tråden?

Senast ändrad:
Sweet 08/09 kollektion
nej, inte bara overallerna utan hela kollektionen. Jackorna och brallorna, hela kittet. Hoppas även på nått nytt iår också :P

Sweet 08/09 kollektion
Chamo_Blide sa:
nej, inte bara overallerna utan hela kollektionen. Jackorna och brallorna, hela kittet. Hoppas även på nått nytt iår också :P
Om du tittar så e de ju flera sidor på min länk. Där finns allt. Jackor, byxor, hjälmar mm.

Sweet 08/09 kollektion
Chamo_Blide sa:
nånting direkt nytt är det ju inte. det skulle ju vara ballroom-grejerna i så fall, i övrigt är modellerna samma, tyget lite annorlunda (tror att det blivit mjukare) och färgerna då förstås.

Sweet 08/09 kollektion
har googlat som en nörd på både norska och svenska sidor, men inte hittat nån som har nåt från fjolåret kvar. vet ju att sweet gör extremt lite överproduktion men kom igen... ingen som vet var jag kan få tag på supernaut/crusader-grejer från förra året??

Sweet 08/09 kollektion
s0cker: Vilka färger vill du och vilken stl? Jag kanske kan få tag på ett ställ.

//H

Sweet 08/09 kollektion
Sweet - Prowler Pants Sassy Green, dom brallorna är exakt i färgen jag vill ha.. :P inte kul att dom kostar 2800:-

Sweet 08/09 kollektion
gahhh... kan inte nån bara ha nåt fint till salu...! typ supernautjackan och crusaderbyxorna eller prowlerbyxorna... jag vill ha, så sälj till mig!!!

Tillbaka
Topp