SWEET PROTECTION - Var kan jag köpa hjälmarna?

Deem

Medlem
Någon som vet var jag kan hitta den nya Trooper Fullface industrial-white hjälmen?
Undrar också vad den kostar?

Tack på förhand

Sweet kommer säljas i de butiker som nämnts ovan. även i de flesta välsorterade butiker i fjällen, lätt förklarat, där de såldes förra säsongen + några fler. Om de tar in Fullfacehjälmen vet jag dock ej, men de kan säkert ta hem mot förfrågan.
Den kommer att kosta ca 2500 NOK.

Finns bra sortiment av Sweet hos Alpint på Torsgatan i Stockholm. Vet även att de gärna hjälper till och bestäler hem den du vill ha om de inte skulle ha den inne!

Sweet verkar ju vara slappa på å skicka grejjer bara. ingen får ju in när de har sagt att de ska få in. hur kul är det då att beställa en hjälm?

Tack för alla svar... Jag tror jag testar att beställa en så får vi se vad som händer:)

Hvis du har provat hjelmen og vet at den passer, er det flere nettbutikker i Norge som har fått inn Sweethjelmer. F.eks. www.bratt.no og www.oslosportslager.no

perhas sa:
Hvis du har provat hjelmen og vet at den passer, er det flere nettbutikker i Norge som har fått inn Sweethjelmer. F.eks. www.bratt.no og www.oslosportslager.no
Men det fantastiska Norge är ju inte med i EU så då kan man helt plötsligt åka på moms å skit, å vem vill det?

ozthojvel sa:
Men det fantastiska Norge är ju inte med i EU så då kan man helt plötsligt åka på moms å skit, å vem vill det?
haha word.. man tar ju gärna ett EU land som man beställer från.

lånar lite bara...

är de nån som har koll på hur mycke sweethjälmarna kostar, typ Trooper Halfcut? Fullface hjälmen är jag inte jättesugen på och absolut inte om den är så dyr.

/A

adam_hansson sa:
lånar lite bara...

är de nån som har koll på hur mycke sweethjälmarna kostar, typ Trooper Halfcut? Fullface hjälmen är jag inte jättesugen på och absolut inte om den är så dyr.

/A
Köpte min Sweet Trooper Halfcut för 1599 förra säsongen här i Sundsvall.
Blev tvungen att köpa en ny då min förra blev genomborrad av en kompis stav haha.
Kunde gått illa det då jag nyss hade opererat mig PRECIS där staven gick in..

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp