Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hehe..det vill du allt att jag ska göra vaaa?:PBlide sa:Ta du och prova på din först Per ;-)
Kan kanske ta tag i det imöra om jag orkarPNyberg sa:Hehe..det vill du allt att jag ska göra vaaa?:PBlide sa:Ta du och prova på din först Per ;-)
Jarle som har en redan kasserad borde testa såklart![]()
yey! Gör det och skriv hur resultatet blev....Jarle... Är du i Oslo nu förresten?Jarle sa:Kan kanske ta tag i det imöra om jag orkarPNyberg sa:Hehe..det vill du allt att jag ska göra vaaa?:PBlide sa:Ta du och prova på din först Per ;-)
Jarle som har en redan kasserad borde testa såklart![]()
Byt ut orginalnitarna mot skruv och gänga, liknande dem som håller hjulen på plats på inlines, ungefär samma storlek på nitarna som redan sitter därBlidee sa:Tack så mycketVar lite mer meckigt än vad jag trodde, hade vart riktigt sjysst om man kunde plocka av och på käkpartiet så hade man både en HC och en FF hjälm i ett. Men men...
Inte särskilt oväntat svar från en hjälmtillverkare (bl.a.) då dom självklart inte vill riskera att stämmas eller liknanade för att dom har sagt till någon att det går bra att bygga om hjälmen på egen hand (och han kraschar och skadar sig). Att hjälmen "förstörs" av det är väl självklart, men jag tror knappast att risken att du skadar dig vid en ev. krasch blir 100ggr större bara för att du "mekar" lite med hjälmen. För modda den lite, det går ju självklart (läs tidigare inlägg). Sen är det väl som sagt upp till var och en om man vill "förstöra" sin hjälm.hallenberg sa:Mailade Sweet i samband med att jag skaffade min egen och fick svaret:
The jaw protector is NOT removable. Sorry! I really don't think you will be able to remove it without damaging the helmet…
När jag frågade om dom funderat på att göra en som gick att montera av svarade dom:
We don't “trust" the consumer to mount the jaw protector 100% correct/secure. You should note that the connection between the helmet and the jaw protector is a very crucial part of the helmets general performance. If this is not done correctly the helmet might not perform as intended on hard impacts. (AND, the reason why you buy such a helmet is to protect you on HARD impacts.) This is also why we use heavy duty machinery to mount the jaw protector in production.
Sen om det faktiskt går eller inte tänker jag inte prova på min egen i vart fall =)