switch

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

supergabe

Ny medlem
switch
hej, jag kör switch. i baken alltså. Jag märker meningsskiljaktigheter mellan olika grupper på berget om att just ta den där bak. Vad tycker ni, är det rätt att ta den i baken?

switch
Jodå jag kör switch! Inte bara men ibland. När jag är själv och inte har någon att åka switch med brukar jag köra "true tail". Så jävla skönt när den sitter som den ska...
Är det någon som har bra tips på "valla" när man kör switch?

switch
simon_tjernstrom sa:
Jodå jag kör switch! Inte bara men ibland. När jag är själv och inte har någon att åka switch med brukar jag köra "true tail". Så jävla skönt när den sitter som den ska...
hahah den var fan bättre!

switch
supergabe sa:
hej, jag kör switch. i baken alltså. Jag märker meningsskiljaktigheter mellan olika grupper på berget om att just ta den där bak. Vad tycker ni, är det rätt att ta den i baken?
simon_tjernstrom sa:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAAH!! jag som satt o va ledsen för att flickvännen va o roade sig o jag inte fick följa med, nu har ja så kul så ja gråter av andra själ!!

HAHA^

o ja ! jag kör switch ibland.. mest när ja bara hänger me grabbarna..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp