sx:7 vs x-fight 3rd

sx:7 vs x-fight 3rd
Ojdå.Ursäkta.Var så inne i skidmodeller att jag glömde bort mig där.
Handlar om 2 pist skidor.Atomic sx:7 och Rossignol x-fight 3rd.
Tänkte om det fanns nån som kunde komma med tips,

 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp