EmilAlamaa
Medlem
sy en egen tröja?
heej fr, nu är de så att jag vill ha en ny tröja, jag har kollat på alla ställen som boardstore, junkyard, steepstore, skistore, streetwear, recognize osv.. men jag hittar inte en enda tröja som är över 90 cm och smalare än 60, och det är det jag söker. Men varken edoggo eller imageclothing har någon deståmer tröja som är aktuell att köpa. Så därför har jag bestämt (eller nästan bestämt, iaf försöka) göra en egen tröja.
Jag har kollat med textilslöjdsläraren, men hon säger att hon hjälper mig när vi ska göra något sånt på slöjden, och jag har sökt på google, å freeride. Men jag hittar ingenstans vart man får en beskrivning hur man ska gå till väga osv...
så jag hoppas att någon av er har någon aning om vad man ska tänka på, hur man ska börja? ja allt vad som behövs när man ska göra en egen tröja.
Jag hade tänkt mig en tröja av collegetyg. Som skall vara ca 90 cm lång, ca 55 cm bred, med huva och muddar i ärmarna. nått ja glömmt att nämna?
hoppas någon har nått bra tips eller åtminstone nånting!
/Emil
Jag har kollat med textilslöjdsläraren, men hon säger att hon hjälper mig när vi ska göra något sånt på slöjden, och jag har sökt på google, å freeride. Men jag hittar ingenstans vart man får en beskrivning hur man ska gå till väga osv...
så jag hoppas att någon av er har någon aning om vad man ska tänka på, hur man ska börja? ja allt vad som behövs när man ska göra en egen tröja.
Jag hade tänkt mig en tröja av collegetyg. Som skall vara ca 90 cm lång, ca 55 cm bred, med huva och muddar i ärmarna. nått ja glömmt att nämna?
hoppas någon har nått bra tips eller åtminstone nånting!
/Emil