T
tobski
Guest
T
Y
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du hyllis, ja prata faktiskt me honom igår, fin kille, lite hes röst dock. hans nummer står i aftonbladet, sånt där "killar ringer gratis" nr. låtsades självklart vara tjej...eeh jahyllengren sa:lånar tråden lite...
jag behöver ha tag på benneth, nån som har ett nummer eller nåt?
Hahahaha men skriv det då! Kan ju fan vara vilken simon som helst:P Gå in på hans hemsida kansketobski sa:ni är ju dumma i korven. ni måste hålla på med mtb :////////// AFFFFFFFF POLAND?
DUMONT ERA KORVSLUKARE
Ska jag komma trösta?tobski sa::/ fattade inte att jag själv inte skrev det och alla garvade jätte möe te mo'aa nu jeg jettelessen mamma måste mata mig med lökringar med ketchup smumnss!!!
vad heter hans hemsida baby?
Hahahaha fillegangster i am! BIG TIME!tobski sa:ja kom nu fillegangster p11 :/
i need kid in ma arm or i no feel chea good
haha har googlat din korvsluskslukare..................
LACKAR UR VA?!?!?
haha va? cs? spotta ut gröten nu förfan. du snackar i gåtor..tobski sa:karlsson, tyst, du spelar cs med eläh? jäla svenne korvslusk
hmm okej dumpa tråden då korvar om ni inget vet i denna värld av skidor, hoppa på eran mtb och åk neråt kungarna av kungkurvor kungpung i bängen
allvarligt talat killen måste ju ha nån skada han kan inte skriva normalt, eller uttrycka sig själv. 18 år och skriver som en p12.a herrgudtobski sa:karlsson, tyst, du spelar cs med eläh? jäla svenne korvslusk
hmm okej dumpa tråden då korvar om ni inget vet i denna värld av skidor, hoppa på eran mtb och åk neråt kungarna av kungkurvor kungpung i bängen
Fan det skulle ju vara ett - mellan simon och dumont....DanYb0i sa:http://www.simon-dumont.com/ där haru hemsidan !