Ta bort denna tråd.

Ta bort denna tråd.
Ja den verkar nice, gillar förra årets som fan. Är lite tveksam på rocker dock. Känns lite sketchy i landningar och i hög fart. Känns som man kommer glida runt lite hur som helst.

Ta bort denna tråd.
Jag kör med rocker, och det är inga som helst problem i landningar och liknande. Dock kör jag med en Stepchild Jibstick, du kanske inte kan dra de fetaste hoppen i parken men på de lite mindre svarta och röda funkar det hur bra som helst. Om jag inte minns helt fel så är Artifacten ännu mjukare än PBJ (?!) och isf så kommer den att bli ännu sämre på hoppen.
Jag hade kört på PBJen eller kanske denna http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=16522&ProductDetailId=105203. Då bittners bräda har lite styvare flex så att du kan dra på lite extra i pisten och köra lite större hopp.

Ta bort denna tråd.
DCs rocker är inte riktigt rocker. Jag har en Tone och den är platt. så vet inte hur dc kallar det rocker men platt iallafall =)
så du behöver nog inte vara orolig över rockern

Ta bort denna tråd.
Aa bittners bräda är ju 153 och det är den jag har nu också, tror att det kanske är lite kort för min längd. Vill helst gå upp några cm. runt 156 iaf. Men den ser helt klart nice ut

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp