Ta Bort Tråd!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta Bort Tråd!
Josslo sa:
Kommer med en efterlängtad vädersrapport igen nu!

Lördag:
50% molnighet, svag vind, 5 grader
inget regn!

Söndag:
30% molnighet, lite mer vind, 5 grader.
Inget Regn!!!

Jag röstar ändpå på söndag
5 grader, då går det i alla fall åt rätt håll.

Ta Bort Tråd!
Josslo sa:
Kommer med en efterlängtad vädersrapport igen nu!

Lördag:
50% molnighet, svag vind, 5 grader
inget regn!

Söndag:
30% molnighet, lite mer vind, 5 grader.
Inget Regn!!!

Jag röstar ändpå på söndag
lets go railsession! nu dillar du johan lördag är det ända rätta! :)

Ta Bort Tråd!
Vädret ser bra ut på söndag!

Vad säger vi om söndag kl. 12.00 vid frölundaborg?

Ta med de ni behöver + skyffel, salt och ett glatt humör så kör vi tycker jag!

Ta Bort Tråd!
TJa undrar bara om ni skall bada nån dag skulle vara kul o vara med om jag kan osv verkar lite panik i gbg nu kankse itne kan ta sej in o allt sånt men men skriv isf !

Ta Bort Tråd!
ojdå va tyst det blev i denhär tråden när croy inte var hemma. blev det något rail jam förra helgen? jag e iaf på te helgen å croy e säkert på också när den lilla skiten kommer hem från alperna. va tycker ni ?

Ta Bort Tråd!
Aja man får la komma och kolla till när man ändå bor typ ½ km bort ;D

Ta Bort Tråd!
Josslo sa:
Inget är planerat just nu iaf. men många drar dit typ hela tiden...
men vi vill ju inte återupprepa förra helgen fiasko? vad säger att det blir annorluna denna helg?

Ta Bort Tråd!
Fan Kan nog inte i helgen men skall försöka jag återkommer =) skriv isf om det blir nått serriöst ! (L)

Ta Bort Tråd!
Ta Bort Tråd!
Det låter najs med bad man får la se om man kan komma..

Ta Bort Tråd!
ja förfan adde, dra double frontflip så ska ja försöka slänga på en backflip:P men då får ni inte peppa mej de e då jag är som sämst.

Ta Bort Tråd!
haha nä iof men det var pain endå :P hehe jo da God Jul igen å föresten jag är på att raila i mellandagarna om någon e på, va säger ni om lerums ishall det är hur mkt snö somhälst och ma behöver inte bära snön en meter ;O hehe man kör faktiskt i snöhögen, det finns en 3m rail att köra på å det täker för att flumma runt lite . ha det fint å GOD JUL

Ta Bort Tråd!
därför där får man bära snön typ 893741611056 mil innan man e framme vid railen i lerum behöver man inte bära en meter å o man e lat som mig så e det mkt lättare och sen e det kul med omväxling ?

Ta Bort Tråd!
vorre sjukt om ni tog "per nilssons" trappen eller va den heter=P såg den i dag när jag va nere å hälsade på.. de vore gryymt=)

Ta Bort Tråd!
japp då va det så att efter badat så blir det railsession för dom som vill vid lerums ishall jag och jocke å markus är där ni som vill får komma :P

Ta Bort Tråd!
e jag medlem? ;P har inte hört av mig en hoppas du fattar det endå din tjockis croy hehe ha d, tycker med att dagarna efter nyår värkar bra va säger ni om att ta mitt privat plan till wistler å dra några åk ? hehe peace out

Ta Bort Tråd!
extremAK4 sa:
vorre sjukt om ni tog "per nilssons" trappen eller va den heter=P såg den i dag när jag va nere å hälsade på.. de vore gryymt=)
VIlken trappa e det ?

Gubbs hur e stämningen såhär dagen efter nyår och vädret kan inte bli mycket sämre!?
Någon som e sugen på nåt?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp