Ta Bort Tråd!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta Bort Tråd!
fan jag e jävligt sugen på o bada eftersom jag inte kunde vara med på förra så skulle det vara kul o göra det kanske en gång till under lovet vad säjs? vädret e ju ändå häst fan.

Ta Bort Tråd!
tror ej det men va fna vi kan ju bada om nån dag eller 2 om lite folk e på ?

Ta Bort Tråd!
kna kolla lite för jag sak nog dit med 2 kommpisar men det hade varit kul o passa in aner alla ska dit om det nu e någon som epå ?

Ta Bort Tråd!
någon som vet hru de ser ut vid frölundaborg? annars låter lerum rätt lovande

Ta Bort Tråd!
Frölunda borg va där idag men ikke rail det fan snö för dom hade hockey cup..Man får typ bära såfall 25-50 m så alla ni vet

Ta Bort Tråd!
ökej, det låter ju ganska lovande med hockey cup. dock behövs det ju då en eller två skottkärror om vi ska bära snön 50 meter

Ta Bort Tråd!
japp iumed att ingen annan e hemma eller vakna eller va de e så bestämmdes att jag jocke å markus är i lerum på railsesion om cirkus 2 timmar så domsom vill kan komma dit, det är på baksidan av lerums ishall

Ta Bort Tråd!
haha markus (eller adde komme inte ihåg) claimade att lerumsrailet var över 1, högt :D
fyyyy!

Ta Bort Tråd!
Vi Kör Vid Lerum!!! Orkar Inte Bygga! Så Tar Jag Med Min Box!! Nu Är Det Bestämt!
Men Det Kommer Sääääkert Spöregna!!!
Caaaaps Lock !!!

Ta Bort Tråd!
^^ Varför Blir Bara Första Bokstäverna I Varje Ord Stora När Man Har Caps På Fr Nu För Tiden??

Senast ändrad:
Ta Bort Tråd!
SLUTA ändra ursprungsposter! Det gör trådar totalt värdelösa i arkiveringssyften.

Just don't.

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp