ta bort tråd

ta bort tråd
tycker det är rätt modigt att ta upp det på freeride när man bara är 14 år. en eloge, och hoppas att det känns bättre snart!

vila i frid.

Senast ändrad:
ta bort tråd
ååhh nej fyfan vad segt att sånthär ska behöva hända :S!!

och sen fan va bra av dig och skriva en tråd om detta! Lisa kommer att vara stålt över dig!

rip in peace lisa! :'(

ta bort tråd
Shiet, tråkigt hörredu..

Men skulle det inte vara lite bättre om du talade ut med dina föräldrar, kompisarna eller kuratorn etc istället för randoms på FR?

ta bort tråd
Oskarious sa:
Shiet, tråkigt hörredu..

Men skulle det inte vara lite bättre om du talade ut med dina föräldrar, kompisarna eller kuratorn etc istället för randoms på FR?
jo idag var det "sorgdag" man fick vara vid ett lungt rum om det känndes tungt, i matsalen stog ett bord med en bild på lisa och en massa ljus och en minnesbok som man fick skriva i, efter skolan samlades alla för en tyst stund, det var jätte fint och lisa kommer stolt över oss <3

ta bort tråd
kBerglund sa:
Oskarious sa:
Shiet, tråkigt hörredu..

jo idag var det "sorgdag" man fick vara vid ett lungt rum om det känndes tungt, i matsalen stog ett bord med en bild på lisa och en massa ljus och en minnesbok som man fick skriva i, efter skolan samlades alla för en tyst stund, det var jätte fint och lisa kommer stolt över oss <3
jag vet inte, det är ju hans sak, men jag känner ibland att jag vill prata med randoms om saker, man kan som snacka på ett annat sätt med folk man vet att man med största sannorlikhet aldrig kommer träffa, och det är alltid skönt att prata ut om saker med folk som kan ge tips om de har råkat ut för samma eller liknande saker.

Tillbaka
Topp