Ta hand om oss i St Anton 20/2-6/3.

Ruberg

Ny medlem
Tjena!

Är medveten om att detta är ett långskott, men vafan jag tänker ändå ge det en chans! Man vet aldrig. Folk flyttar isär, blir ihop, skaffar hund m.m.

Vi är 3 grabbar (2 i en vecka, och sen kommer nummer 3) som drar till anton de givna datumen, och har trots rätt hårda ansträngningar inte löst boende ännu. Har du eller känner du nån som har en säng eller tre, och behöver en extra slant så skriiiik till! Har bott i Pettneu 2 säsonger, så har inget emot att bo en bit bort..

Kom igen people, släpp in oss!

Niklas med vapenbröder

Kan vara svårt att boka upp dessa veckor nu när folk som är här nere i princip endast kör på säsongsboende.

Ett hett tips är iaf att kolla med Haus Gruber, där kan det vara rätt så feet omsättning på folk. Dessvärre har jag inget nmr till dessa, kan kolla runt om någon av mina polare har.

Jo, precis. Känner att det är rätt liten chans att någon sitter på tomma bäddar precis då. Men ibland åker folk hem på 60-årskalas, begravningar och sånt.. Men men. Tackar för hjälpen, och kontakt med Gruber vore ju topp om du hade.. Ska leta efter nummret själv, borde väl finnas men hinner du få tag i det snabbare så skjut!

Tack för hjälpen!

Tillbaka
Topp