Ta sig ner till Bad Gastein

Linghult

Ny medlem
Har förhoppningsvis jobb+boende nere i BG och undrar hur man billigast tar sig ner? Norwegian kör inte förens 29 dec och verkar som att alla andra bolag som flyger ner kostar 2000+ riksdaler!

Nån som har tips om bussförbindelser eller tåg? Eller kanske har missat nåt bolag som flyger ner billigt? Blir antagligen att åka ner närmaste veckan ifall det blir nåt!

Tack på förhand ;)

fjonte

Ny medlem
går goa tåg från köpenhamn, ner till münchen, sen vidare till bad gastein =) inte så värst dyrt heller. 600-100pixxx...

Linghult

Ny medlem
ah ok. Nån koll på bolag som man bokar med? Det är la det som är lite krångligt - att hitta rätt bland alla bolag som kör ner!

EnterMan

Ny medlem
Du kan alltid ringa till tex sts alpresor och fråga om dom har några lediga stolar i bussen. Jag åkte ner med dom och det kostade mig ca en tusenlapp. kolla med alla de bolag som kör bussresor dit.
Langley tror jag också har buss dit

guneri7

Ny medlem
Ryanair går till Menningen utanför München för under en tusenlapp lördag den 11.e t.ex.

Linghult

Ny medlem
Ahh titta du! 377 riksdaler :O Därifrån borde man la kunna ta sig till Bad Gastein på nåt sätt. Tack som fan! Frågan är hur. Lite detektivarbete behövs nu helt klart

Senast ändrad:

delta

Aktiv medlem
Linghult sa:
Ahh titta du! 377 riksdaler :O Därifrån borde man la kunna ta sig till Bad Gastein på nåt sätt. Tack som fan! Frågan är hur. Lite detektivarbete behövs nu helt klart
bustransfer memmingen-münchen och vidare med tag...

EnterMan

Ny medlem
Inte att glömma att det blir tillägg för åtminstone skidorna med ryan air. det är det som är fördel med bussarna, lättare att få med all packning och dom kör dig till "dörren"

T

Thomsson

Guest
Jag har åkt ner med STS bussarna och vilket helvete det var.
Det går ju inte att sova överhuvudtaget om man inte däckar av utmattning förstås.

Värsta bussresan i mitt liv men det var värt när man väl var framme.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp