Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Bäst är nog som sagt att ta kontakt m SJ direkt. Åkte ner för två år sedan och då kostade ca 1500 kr och tog ca 20 timmar. Åkte Göteborg - Köpenhamn - Hamburg (lång väntan m trevlig julmarknad m glühwein!) - München (sovvagn) - Innsbruck - St Anton.
Ta med bandare, öl, och goda vänner! Ett tips är att skaffa ishockeytrunk m hjul på för prylarna om du inte har sjysst boardbag.