Tåg till St.Anton!

Tåg till St.Anton!
Bäst är nog som sagt att ta kontakt m SJ direkt. Åkte ner för två år sedan och då kostade ca 1500 kr och tog ca 20 timmar. Åkte Göteborg - Köpenhamn - Hamburg (lång väntan m trevlig julmarknad m glühwein!) - München (sovvagn) - Innsbruck - St Anton.

Ta med bandare, öl, och goda vänner! Ett tips är att skaffa ishockeytrunk m hjul på för prylarna om du inte har sjysst boardbag.

Ha kul! St Anton är göj!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp