Blev lite intresserad så kollade kartan. Tänker du på vintern eller på sommaren? På vintern är ju vägen över Col de l'Iseran stängd, så blir låååång väg med taxin i så fall (3h)? Smartare att flyga till någon flygplats i Frankrike (eller Genève kanske) och ta tåg till Bourg-Saint-Maurice?