Taggar på Freeride?

nomme

Medlem
Taggar på Freeride?
Satt och tryckte runt lite på Facebook och funderade på om "tagging" eller vad man nu ska kalla de hade varit en bra grejj för Freeride..?

Tänk till exempel om jag hade kunnat tagga åkarna jag fotar här.. så man hade kunnat gå till åkarensprofil genom en länk på/under bilden?.. Och såklart tvärt om att åkare som lägger upp mina bilder kan tagga mig som fotograf?..

Vad säger ni?

Taggar på Freeride?
de vore ju skitsmart?.. kanske lite jobbigt i efterhand å sitta å tagga alla miljoner bilder som ligger uppe.. haha
men på dom som kommer skulle de vara en jäkligt bra grej, de är typ de som är bra me facebook.. hahha

Taggar på Freeride?
Men.. de är ju ine så jobbigt.. man får ju tagga bilderna själv..? iefterhand eller när man laddar upp dom..

Taggar på Freeride?
Grym idé, och som du själv säger nomme är det ju inte så jobbigt med tanke på att dom som vill får tagga sina bilder själv. Vore tufft att kunna klicka på åkarnamnet och komma till dennes profil eller fotografens.

Sen Hasse... räcker det inte med tre profiler... Wakedude, inte så smart namn heller!

Taggar på Freeride?
också vill jag tillägga att man borde få en lista på taggarna andra har taggat på sig,
alltså:

Du är taggad i följande bilder:
"Freeride.se/bildnr 10000,
freeride.se/bildnr 10001,

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp