Talentløse Åre!!

MIBViking

Ny medlem
Talentløse Åre!!
På startsiden står det ennå at det er innvigningsdag og offisiell åpning av de nye heisene i Åre, sjekker du rapportsiden står det at VM6an er stengt, hvorfor står ikke dette på førstesiden eller hvorfor er ikke dette fjernet fra førstesiden?? Det står på samme side at 26 heiser og 65 nedfarter er åpne. Mens hvis en leser lenger ned kan en se at kun 17 heiser har grønt lys. Med Årebjørnen, og 5 heiser i lågzon så er vel ikke heller 65 bakker åpne?? Nei, dette er lavmål. Poenget med en slik side er vel å informere og IKKE forvirre gjestene!! Med andre ord en elendig og totalt talentløst behandling av sine gjester. Her er det tydelig at det er å tjene penger som er det viktige, riktig informasjon til gjestene er tydeligvis ikke viktig hvis en kan tape penger på det-TALENTLØST!!

Talentløse Åre!!
Håller med om att anläggningarna ljuger om sina uppgifter allt som oftast men kanske inte alltid.
Det kan ju vara så att det som står på första sidan uppdateras varje morgon medans liftarna uppdateras under dagen. Vi vet ju alla som varit i Åre att vinden kan spela oss spratt allt som oftast så det kan kanske bero på det.
Å andra sidan bör dom väl kunna ändra förstasidan när dom ändrar det andra men men, vem vet?

Talentløse Åre!!
...okey kan verka dumt, men så är det på många ställen..fel snödjup, öppna liftar mm. Sen verkar det som mibviking har tilldelats guds livsoppgave att dissa på Åre...
...har dom fått nån snö i Meråker än??

Talentløse Åre!!
Meråker fikk 30 cm pudder Nyttårsaften og har nå over 1 meter snø, over 50 cm er pudder i HELE anlegget og det er KUN natursnø! Det finnes ikke snøkanoner i Meråker. Hva er basisen i Åre??
Hvis dere tror at jeg er "ute etter" Åre så tar dere FEIL!! Jeg har vært der 5 ganger denne sesongen, men å påstå at Åre har mye snø og gode pudderforhold blir å overdrive. På dette området er Meråker meget mye bedre enn Åre Swedish Heal!! Det som er bra i Åre er bakkene!! Årsaken til tråden er usannheter på nettsiden siden jeg bruker denne som bakgrunn når jeg skal dra dit på tur!!!! Hvis denne lyver så vet jeg jo egentlig ikke hvordan forholdene er der borte???

Talentløse Åre!!
..min polare ringde och trackade mig för en halvtimme sedan..med att han hade orörda tottrännor framför sig med 40-50cm puder.
Själv sitter jag dyngförkyld hemma och bara väntar på att jag skall få spöa upp honom....
Åre fick FAKTISKT runt 30 cm puder på många ställen under nyårsnatten....
/SH

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp