Tall Tees

mahir

Ny medlem
Tall Tees
Ska till sälen i år och har sett många med tall tees på sig, och har tänkt köpa en själv. Vilket är snyggare och som alla brukar ha, över eller under jackan (har dunjacka). Kanske missuppfattat hela tall tee grejen. :S

Senast ändrad:
Tall Tees
mahir sa:
Ska till sälen i år och har sett många med tall tees på sig, och har tänkt köpa en själv. Vilket är snyggare och som alla brukar ha, över eller under jackan (har dunjacka). Kanske missuppfattat hela tall tee grejen. :S
Du hör tydligen inte hemma på freeride..

Tall Tees
F-G sa:
mahir sa:
Du hör tydligen inte hemma på freeride..
ömm varför inte? tydligen inte du heller, liksom orka gå in varje dag o ba gå runt å hata på forumet, ha kul på sidan lika bra :)

Tall Tees
kör på en vanlig vit tröjja utanpå, en ganska liten så den sitter tajt på jackan. det e riktigt steeze!

Tall Tees
behöver inte vara talltee, ska du ha utanpå dunjacka så brukar vanliga t-shirtar i M-L sitta perfekt om du är normalbyggd! sjukt cleant, lyssna inte på dem som säger under, dom har inte koll.

Tall Tees
Kör som du själv vill! Strunta i vad alla andra tycker, annars blir du en wannabe en vacker dag :/

... dock skulle jag ha haft den under jackan ...

Tall Tees
hahah utanpå jackan ja. nej, ska du ha utanpå så kör man bara med ett underställ eller en långärmad t-shirt under tallteen, utan jacka.

Senast ändrad:
Tall Tees
haha köpte en svart XXXL tee, blev jävligt snyggt, sen köpte jag mig en röd bandana att ha över munnen:) blev jävligt snyggt :)

Tillbaka
Topp