Tandådalen öppnar på lördag 15 nov!

jeppenator

Aktiv medlem
Info klippt direkt från skistars hemsida:

I helgen öppnar vi - välkomna!
Nu är det dags att plocka fram utrustningen! På lördag öppnar vi i Tandådalen. Vi behöver lägga lite mer snö, men väderprognosen ser så pass bra ut att vi vågar gå för öppning!

Korta och långa teknikliftarna (knappliftarna under sittliften) kommer att vara öppna. Vi hoppas även på åkning i Stora backen hela vägen från toppen. I så fall kommer även sittliften Panorama Express att gå. Om det blir åkning från toppen beror på hur mycket snö vi kan lägga i veckan.

Vi firar öppningen med låga öppningspriser!

150 kr/dag för vuxen 16 år och uppåt
120 kr/dag för ungdom 8-15 år
0 kr för barn (som vanligt)

Priserna gäller till och med onsdag 19:e november.

Resten av veckan ska vi få en konstant temperatur under noll. Ner mot -6 på nätterna ska ge förutsättningar för att lägga den snö vi behöver för öppning! Det ser hoppfullt ut för lite natursnö också!

Som vanligt måste vi lägga in en liten brasklapp om väderprognosen skulle visa sig vara helt fel.

KÄLLA: http://www.skistar.com/salen/svenska/mer_info/senaste_nytt/snobloggen/index.app

WOOHOO! äntligen får man åka bort sommarvallan!
Hoppas nu att dom kan hålla detta och få igång liftarna, Vi ses på lördag! ;)
/jeppe

wehey det kommer bli fett, cya theeere!

för er som inte kan ta er dit så får ni se vad som hände där i thom8s videoblogg nummer 7 ;)

Senast ändrad:
Jag skulle ta mig dit om jag hade transport. Jag fattar inte att det ska vara så himla knöligt att ta sig till sälen med tåg/buss. Jaja, lyckans de som har möjligheterna att åka dit.

SHRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄD!!!!!!!!!!!!!!!
ska dom ha öppet in på natten nu också?

haha fan här gick de lite OT! ajabaja!

vilka kommer och åker i helgen? finns billiga stugor att tillgå har jag fått nys om också! :D

be there!

ojojoj vill bara tacka JEPPENATOR som fixade fram info om det här, själv hade det tagit ett litet tag innan jag hade fått reda på det!!!

idre fjäll verkar vara på gång men det dröjer nog ett par dagar till, på webbkamerorna ser det ut som om det finns mycket snö men nu är det bara längdåkning som är öppet.
kul att vintern har kommit iaf!

Några från SCoTT inkl. jag kommer att sätta kursen mot Tandådalen på söndag och köra en heldag. Ses kanske där!

på tal om tandådalen...ska dit upp ngra dagar innan jul (18-22), vet ni om dom brukar ha parken öppen då?

tack på förhand/k

DOUBLE-JAPAN sa:
på tal om tandådalen...ska dit upp ngra dagar innan jul (18-22), vet ni om dom brukar ha parken öppen då?

tack på förhand/k
Det är nog inte att räkna med!

Jag officiellt hatar alla som ska upp till Tandådalen till helgen.

kollade på trysils hemsida och måste säga att jag tyckte det såg bättre ut där än i tandådalen. någon som var där på premiären (i trysil alltså)?

Snödjup

Tillbaka
Topp