Tandådalen

Tandådalen
vi får be till väder gudarna och håla tummar på att de blir kallt och snö i veckan! va där i helgen ser inte så jätte lovande ut, dom senaste dagarna med plus grader, regn och blåsig vind har tagit hårt på den snö dom har sprutat upp Tandådalen.

Tandådalen
c-box, halvbred rakbox, en bredare rak box, en ännu bredare rak box och en jätte bred(lika bred som den ännu bredare raka boxen) kink box, sen ett hopp som kanske ligger på 4-5 meter men ett roligt hopp...

Tandådalen
Dom hade fått en skön park i Tandå dom hade en hel del rails som var sköna och ett hopp som var helt okej!!
Nackdelen var att det regnade hela tiden..
annars var det riktigt roligt att få sina första åk för säsongen och få testa massor av olika skidmodeller..

Tandådalen
ska kanske dit i helgen..nån som vet va de kostar per dag? för dom tar inte fullpris va? hoppas hoppet å railsen e kvar till helgen...

Tandådalen
sjukt skönt där, men det blir inge jib academyyy!!!!!!!!!!
ska dit i nyår då kommer det nog vara mkt mer snö och parken kommer nog va rett fet också

Senast ändrad:
Tandådalen
ska upp dit den 20 december. hur många backar kommer dom ha uppe i lindvallen egentligen?:S tror ni att de kommer finnas ex. hopp, rails då?

Tandådalen
Tjaa! förra året var det exakt samma sak, nyår kom det var grönt på vissa ställen i backen.. men vid sportlovet och påsklovet snöade det hur mkt som helst..
Men att dom har rails och hopp fram till nyår det är jag nästan säker på. Snart smäller det och då kommer snön!!! (hoppas jag iaf)

MVH Tone Bekkestad ;)

Tandådalen
Ok.. Men någon som vet om dom kommer ha rails upp satta i tandådalen i helgen ?Någon som har varit där idag eller igår ??

Senast ändrad:
Tandådalen
jag var där torsdag till söndag och åkte. då hadde dom

rainbow box uppe.

rak box.

1 kinkad box

C-rail

och lök railen uppe typ

Tandådalen
Jag var uppe för 2 veckor sen, då fanns det ett hopp samt endel rails. Just nu finns det bara rails och snön är begränsad. Tänkte åka dit i helgen men det är så lite snö så de stänger säkert i helgen.

Tandådalen
Det finns bara några ynka rails, inget annat. Jag var där v.48, vi åkte över till trysil på tisdagen sedan kändes det inte så inspererande att åka i sälen mer hehe. Det är typ jord fläckar över allt.

Tandådalen
Jag har varit uppe varje helg och den här helgen hade dom stängt på grund av förlite snö men så fort dom öppnar så sätter dom upp rails ok dom har haft ett litet hopp men det har dom tagit ner för att få snö till backen::
'

MVH JOn

Tillbaka
Topp