Tänk om det vore 1966...

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
E

Ewasx

Guest
Tänk om det vore 1966...
Den andra februari 1966 hade byn Vouggatjålme i Sverige 52,6 minusgrader.

Kan inte någon uppfinna en tidsmaskin?

Tänk om det vore 1966...
Men gud va alla är negativa till 53 minus! Riktiga skidåkarna åker i allt som är under 5 plusgrader. T o m 0grader Kelvin, dvs 217,4 minusgrader typ... vet inte riktgt

Tänk om det vore 1966...
tycker att sommarn och vintern borde slå ihop så att man kan åka skidor och sen åka till stranden och rägga brudar.

Tänk om det vore 1966...
haha! ^
fast det är ju en tidsmaskin han är ute efter, det kanske finns takbox på den så han kan ta med sig sina skidor till nämnd tidpunkt..

Tänk om det vore 1966...
Ewasx åk skidor i -52 C du^^
Jag skulle inte göra det, eftersom jag inte ens skule gå utanför huset i sån kyla.
Är troligtvis väldigt farligt att utföra någon form av fysisk anstränging i sån kyla.

Tänk om det vore 1966...
Där brukar jag vara på påskloven..min morfar känner en som vi hyr stuga av där..faktiskt ett riktigt bra ställa att åka offpist på..man kan ta sig riktigt högt upp om man vill...

Tänk om det vore 1966...
CrashX sa:
Ewasx åk skidor i -52 C du^^
Jag skulle inte göra det, eftersom jag inte ens skule gå utanför huset i sån kyla.
Är troligtvis väldigt farligt att utföra någon form av fysisk anstränging i sån kyla.
ja men då vet jag

Tänk om det vore 1966...
japp de är varmt

Senast redigerad av en moderator:
Tänk om det vore 1966...
solen skulle steka 30+ varje dag så man kan åka utan nått under jackan och så, men snön skulle endå ligga kvar året om :D

Tillbaka
Topp