Tänkte köpa twintip!!

Raman

Ny medlem
Tänkte köpa twintip!!
Hej jag tänkte köpa ett par twintip jag..har åkt en gång och det va ruskigt kul..;P..jag är som sagt nybörjare men jag har rätt lätt att lära mig saker och ting så allt för kassa grejjer vill jag inte ha.. jag skulle gärna behöva lite tips om vad jag ska köpa för skidor,bindningar och stavar..

//MVH Erik

Tänkte köpa twintip!!
hej!...

själv hade jag ett liknande problem förra säsongen....
frågade också här i forumet.. och fick svaret att gå till närmaste SKIDBUTIK... med bra sortument.... där sa dom (ski total) att jag hade 2 skidor som dom tyckte passade mig... den ena var
k2 enemy. & den andra var 1080..det blev tillslut k2:n vilket jag aldrig ångrat. skulle igentligen köpt 2 par...

köp k2 enemy.... 4500 med salomon 912 ti....

passar mig med mina 169 cm och 60 kg...

Tänkte köpa twintip!!
Skidor du inte ska köpa är scrath och mad_trix. Skidorna är underbara men det är jobbigt att lära sig på ett par skidor som alla tror att man är proffs för att man har.

Tänkte köpa twintip!!
Jag har själv ett par k2 Enemy och det är nog de bästa skidköpet jag har gjort. Köpte dem eftersom det är en twintip med bra offpistegenskaper utan att vara allt för breda.

Tänkte köpa twintip!!
Fischer Airstyle NT verkar asgrymma. formen påminner om madtrix och måtten verkar helt underbara för jibbing :DDD

Tänkte köpa twintip!!
Inga subjektiva svar här inte! :D Antingen så äger personen som rekommenderar skidan eller dyrkar märket.. hahah

Tillbaka
Topp