Tanner Hall. Teddybear Crisis!

Antmeister

Ny medlem
Jag har just sett Teddybear Crisis för kanske tionde gången och jag försöker varje gång klura ut samma sak. Vad säger Tanner Hall i slutet av filmen när han berättar om året? jag hinner inte med att höra allt. skulle vara tacksam om någon skulle kunna hjälpa.

/anton

Men å.

Man hör ju alldeles utmärkt va han säger.

OM jag hade pallat dra igång filmen nu så skulle jag kunna ha en fulltändig redogörelse om vad han snackar om.

Du kanske inte är så bra på engelska?

mm, undra om det kan ha något att göra med att du har bott i london ? xD men kan du skicka typ nå Gästboksinlägg med det han säger ? :P

han snackar om en krasch, och att det var den mest krävande sässonger för honom, och att han är en världens mest aktiva pojkar:)

now the thing was i had the busiest season i ever had.. we started filming early in december, ____________________? we went to finland right before x-mas to film rails, then us open, then derino, then finaly back to salt lake city to work on premier chad's gap.. then the coach.. i've allways plan too go to alaska too the world champions in halfpipe int finland, then to go to alaska and new zeeland, basicly it was all shout out of the window in about, you know, 5 seconds.. so I hit the wall and... im one of the most active kids in the world.. when you take that away from me, its like taking medicine away from a dying person.. ________?
mera kan ja int hjälpa, nu kan man låsa denhär dumma frågan!

Tillbaka
Topp