Tar för lång tid?

Mikesb

Ny medlem
Tar för lång tid?
Hallå där kött och blåbär!

JAg beställde ett par Twenty-Twelve med STH 14 driver bindning från Sport-Conrad och det har gått 3 veckor och 2 dagar och inte fått dom än. Nån som vet vad det kan bero på?
Har mailat dom och sitter och väntar på svar men tror det går snabbare här på FR.

//Mackan!

Tar för lång tid?
Jag fick ett info mail av dom idag där de stod

\"Dear customers, our dear colleagues of our forwarding department are working extra shifts to get your order as fast as possible to your hands!
But please note that we cannot grant a delivery before christmas for all orders dated December 15th or later. Thank you for your understanding, and very special thanks tou our forwarding department team\"

men om du har beställt för 3veckor sedan så är de märkligt att du inte har fått skidorna! Jag beställde saker därifrån för 3vckor sedan och de tog bara en vecka att få hem sakerna.

har du fått ett mail från UPS eller liknande som säger att dom är på väg eller?

Tar för lång tid?
Jag har också beställt Twenty-Twelve från sport-conrad. Jag beställde som dig för omkring en månad sedan och har inte heller fått mina skidor. Så jag mailade dem och frågade varför jag inte fått skidorna och de sa att de skulle få in dem omkring den 15 december.

15 december har redan varit och jag har inte fått nåt mail från UPS så jag mailade sport-conrad igen och frågade. Denna gången sa de att skidan var försenad men de visste inte vilket datum de skulle få in den.

Jag hoppas att det var till någon hjälp. :)

Tillbaka
Topp