snowroupe111
Ny medlem
Tävling i mullsjöalpin finna priser ny info !
hur hög konkurrens blir det tror ni inom snowboard? 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ingen aning. de blir väl nån gång i veckan framöver.snowroupe111 sa:när blir hoppen klara?
okej, fint, amatörer kan vara med då eller?Felixus sa:ingen aning. de blir väl nån gång i veckan framöver.snowroupe111 sa:när blir hoppen klara?
Ja de e klart. tveka inte ens på att anmäla dej! kommer bli livets dag!snowroupe111 sa:okej, fint, amatörer kan vara med då eller?Felixus sa:ingen aning. de blir väl nån gång i veckan framöver.snowroupe111 sa:när blir hoppen klara?![]()
då gör jag det då. tack för alla svarFelixus sa:Ja de e klart. tveka inte ens på att anmäla dej! kommer bli livets dag!snowroupe111 sa:okej, fint, amatörer kan vara med då eller?Felixus sa:ingen aning. de blir väl nån gång i veckan framöver.![]()
Jag fick inget svar så antar att det bara är att kommaski-for-fun sa:jag har anmält mej, men jag sickade ett mail men fick inte något svara är det någon anna som har fått svar på om man får va med? lr om det är bara att komma när man har anmät sig?![]()
Okej gött ja då gör jag med det :Paxel_g sa:Jag fick inget svar så antar att det bara är att kommaski-for-fun sa:jag har anmält mej, men jag sickade ett mail men fick inte något svara är det någon anna som har fått svar på om man får va med? lr om det är bara att komma när man har anmät sig?![]()
![]()
det öppnar 9 men tävlingen börjar 12ski-for-fun sa:öppnar det 12 eller börjar tävlingen då?
Skulle ju vara gött att träna/värma-upp lite först? :P