Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Åkte förbi Rättvik i helgen och såg att de har byggt en backe med tillhörande hopp ut i Enån.. har hört att det ska vara något slags uppvisningstävling på midsommarafton. Någon som kan upplysa om mer detaljer, tid o liknande?
Stämmer... Är tävling där på midsommar... Vet bara att dom har bjudit in folk, tyvärr så åker jag till Gbg och jobbar annars så hade varit kul och varit med...
inte för att jag vet någonting om denna händelse men det är nog tveksamt kanske max nån dag om du har tur.. dra dit på kvällen lr tidigt på morgonen dagen efter så borde det vara kvar allafall.
jibbföreningen Rightbaylocals håller i tävlingen och inskrivning sker från klockan 12:00 och tävlingen går av stapeln kl 15:00. Träning är mellan 12:00 och 14:30. kanske värt att kolla med dom!?!
japp. det var det
för övrigt så kom min bror 2a.
Jaa hoppat kommer att finnas kvar efteråt men man måste betala en säsongkostnad på 100 kronor så får man va där hur mkt man vill :D..
hoppas vi träffas där :D
mr jr orsa
Hoppet är kvar och blir kvar. Kolla med Philip på 0248-51806 får ni veta mer. Klubben som kör det heter Right Bay Locals. Hoppar tisd och torsd 17-21. Ny tävling 29.7 med de bästa i sverige, ja, just dom!