Tävling

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

JWester

Aktiv medlem
Tävling
Tja alla freeride-medlemmar!
Jag tänkte kolla in vem som har FLEST besök på deras presentation, och flest gb-inlägg, som en intressant grej.

Jag har: 16135 besök

1686 gb-inlägg

//jacob

Tävling
ooh..skit ba ...hyffsat ba....
. lite svårt att få en rættvis sådan bara, med tanke på hur olika længe folk har varit medlem.
/SH

Tävling
jamen det var ju bra för dig jag har 93
dU ÄR SÅ JÄVLA RÄDD ATT FÅ KRITIK.

Tävling
syftet med inlägget var inte att skryta, vill bara se vem på freeride som har allra mest. skulle va kul om nån hade över 20.000....
//jacob

Tävling
visst vi vet att du e grym på skidor konstigt att alla går in på dig...

Tävling
Nämner inga namn men det finns folk med närmare 40 tusen... Så du har bra en bit kvar kiddo......

Tävling
jävlar....men meningen var ju att veta vem det var. om det är nån med över 40 så e jag imponerad, skulle vilja veta vem.
//jacob

Tävling
kolla på JCM´s krypin, RESPECT !!!!!! AHA.........

Tävling
flest gb inlägg o flest besök! låter som en JÄVLA lunarstorm fråga! vägrar o svara så de så! :D momhahahhah

Tävling
mmmm... kanske lite!
men jag tycker fortfarande de e en lunarstorm fråga!
Besökare: 517! hahha
blev medlem för typ 1 månad sen!
piece out

Tävling
ja...ska vi inte fixa en status mätare också..eller varför inte en möjlighet att byta färg på våran presentation.....tssss töntigt, blev du besviken jakob när du inte hade flest besökare? så jäkla fjantigt alltihop.

Tävling
nej jag blev verkligen inte besviken, jag ville bara se om det fanns någon överlägsen här på freeride, någon veteran typ JCM som har hängt här sen starten....sorry om ni missuppfattade det...
//jacob

Tävling
Idiotiska reaktioner på J`s inlägg, tror ni verkligen att han ville skryta med antalet besökare? Bry er om något annat.

>> RR <<

Tävling
Det finns inga dumma frågor bara dumma svar. Som det så fint heter.

Själv har jag just postat mitt första inlägg här. = /

Tävling
fan vad barnsligt! om man är intresserad av vem som fått mest uppmärksamhet genom flest besök på sidan, flest gästboksinlägg, flest polare, bla bla bla... då är man i mina ögon rekommenderad den där communityn som börjar på L (vägrar ta ordet i min mun).

här på freeride snackar vi om vad vi gör och vad man kan göra osv - om s k i d å k n i n g. råd och tips och allt annat intressant under guds snöande himmel. fan vad mkt nyttiga (och onyttiga *heh*) råd jag fått på det här stället!

MEN VEM FAN BRYR SIG OM VEM SOM FÅR MEST UPPMÄRKSAMHET?! för det är ju det det i slutändan handlar om, det här inlägget.

en rolig frisyr, en kåt presentationsbild, ett idiotisk inlägg - vissa gör vad som helst för uppmärksamhet. precis som i verkliga livet. men med den bestående skillnaden att det är så oerhört mkt mer patetiskt när det sker på nätet.

ett förslag till johan kanske vore att helt ta bort räknaren på gästboken och antal ggr nån kikat på sidan. då tror jag vi skulle slippa en massa jävla onödigt skitsnack från folk som bara vill se sina förbannade siffror ticka uppåt...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp