F freeride_nu Aktiv medlem 2000-10-30 tävlingar #1 undrar bara om det är nån som kan berätta lite om några värda tävlingar den närmsta tiden... nån i november december?
undrar bara om det är nån som kan berätta lite om några värda tävlingar den närmsta tiden... nån i november december?
F freeride_nu Aktiv medlem 2000-10-31 tävlingar #2 Erixon, jag gick i samma klass i tre år som en snubbe som hette erixon, johan erixon. Bor du i Ystad? Han åkte snowboard tror jag, eller skidor, skitsamma, han kasade på snö ialla fall...
Erixon, jag gick i samma klass i tre år som en snubbe som hette erixon, johan erixon. Bor du i Ystad? Han åkte snowboard tror jag, eller skidor, skitsamma, han kasade på snö ialla fall...
F freeride_nu Aktiv medlem 2000-11-01 tävlingar #3 Tjenaree erik... Visst va väl du i riksgränsen! Ja e han som va där me sthlmaren ) Om du har icq lr nått, adda mej på 22097478
Tjenaree erik... Visst va väl du i riksgränsen! Ja e han som va där me sthlmaren ) Om du har icq lr nått, adda mej på 22097478
F freeride_nu Aktiv medlem 2000-11-02 tävlingar #4 jo jag var i gränsen har tyvärr slängt min icq så vi får väll konversera här eller nått. ps.i morrn är det premiär i parken ds
jo jag var i gränsen har tyvärr slängt min icq så vi får väll konversera här eller nått. ps.i morrn är det premiär i parken ds
F freeride_nu Aktiv medlem 2000-11-03 tävlingar #5 Humm.... har ni såå himlangs mycke snö i Kiruna nu??! Tror ja ska komma upp dit på en weekend lr nått!!! Hmm... Ja e vääldigt dålig på namn... men, hur vare som du såg ut däruppe?? Kläder o såå....? //Joohann!!
Humm.... har ni såå himlangs mycke snö i Kiruna nu??! Tror ja ska komma upp dit på en weekend lr nått!!! Hmm... Ja e vääldigt dålig på namn... men, hur vare som du såg ut däruppe?? Kläder o såå....? //Joohann!!