TEASER: Factorfilms - They came from

Jag säger då de!!!! Tänkte på thats it thats all hela tiden när jag såg denna!! Snowboard filmerna ligger ett snäpp för skidfilmerna i år också;) Helt sjuuuuk som vanligt!!!! Längtar som fan till filmen!!!!!!!!!

Senast ändrad:
sjukt nice!.. hade jag åkt snowboard hade jag säkert vart sjukt stokad!

Fest4ever sa:
Snowboard filmerna ligger ett snäpp för skidfilmerna i år också;)
antar att du menade ett snäpp före? måste bara isf fråga på vilket sätt? knappast på handrails iaf! och på hopp så är de ju sjuka dubbelflips på både bräda och skidor?

Senast ändrad:
grejen med välgjorda snowboardfilmer är ju att dom lyckas förmedla en känsla som tyvärr inte skidfilmerna gör... (ännu). denna var djävulskt bra!

Fy fan vilket intro!! kan nog också säga att vissa snowboard filmer ligger före skidor, tyvärr.. Helt sjuk film asså!

Och har ni tänkt på hur jävla störtskön stil alla snowboard åkare har!

lurifixx sa:
sjukt nice!.. hade jag åkt snowboard hade jag säkert vart sjukt stokad!

Fest4ever sa:
Snowboard filmerna ligger ett snäpp för skidfilmerna i år också;)
antar att du menade ett snäpp före? måste bara isf fråga på vilket sätt? knappast på handrails iaf! och på hopp så är de ju sjuka dubbelflips på både bräda och skidor?
Jade menade jag;) Men jag menar på själva filmningen! Sjuk steez i allt dom gör, allt flyter på. De e svårt att förklarar för någon som inte åker bräda;) Nog för att skidfilmerna också ligger på en sjukt hög nivå men de finns ändå något som gör att snowboardfilmerna är ett litet steg före;)

en perfekt teaser, ger en underbar storhetskänsla samtidigt som spänningen byggs upp hela tiden och man blir sugen på att se mer och mer. DOPE BRA!

Tillbaka
Topp