technine eller DC?!?!?!

peetahT

Ny medlem
technine eller DC?!?!?!
ska köpa ny snowboard och det står nu mellan Technine Baller och DC PBJ.
ni som kört på nån av dessa brädor kan ju gärna skriva vad ni tycker ?:D
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp