Axl Aktiv medlem 2013-03-20 Telemarksprylar i Sälen? #1 Finns det några som säljer telemarksprylar i Sälen? Skulle vilja provköra ett par NTN bindningar innan jag slår till...
Finns det några som säljer telemarksprylar i Sälen? Skulle vilja provköra ett par NTN bindningar innan jag slår till...
m4kk4n Medlem 2013-03-20 Telemarksprylar i Sälen? #2 Stadium Ski i Hundfjället brukar ha test på NTN. Tror att dynstars chamserie ska finnas på test där. Hör med Mats på butiken! /Markus
Stadium Ski i Hundfjället brukar ha test på NTN. Tror att dynstars chamserie ska finnas på test där. Hör med Mats på butiken! /Markus
U ulno7633 Ny medlem 2013-03-20 Telemarksprylar i Sälen? #3 Om du orkar åka lite bil så vet jag att det finns att hyra i Fjätervålen.
C Cassio Ny medlem 2013-03-20 Telemarksprylar i Sälen? #4 Såg ett par Cham 97 med telemark som man kan testa på Stadium Ski Hundfjället igår, vet dock inte vilken bindning.
Såg ett par Cham 97 med telemark som man kan testa på Stadium Ski Hundfjället igår, vet dock inte vilken bindning.
S Sajp Ny medlem 2013-03-22 Telemarksprylar i Sälen? #5 NTN finns att hyra hos Kaisersskidbod i Lindvallen och i Stöten.