Telisbutik i sthlm?

• Trådstartare Trådstartare Blizzardlizard
  • Start datum Start datum
B

Blizzardlizard

Guest
Telisbutik i sthlm?
Nån som vet nån affär i stockholm som är välsorterad på telisprylar? Har inte hittat många...

Lizzard

Telisbutik i sthlm?
Sportkompaniet regerar. De har inte störst sortiment, flaschigast lokal eller stureplans-hippaste personal... men de är äkta.
De har ett sortiment med basen i friluftsutrustning (klättring, vandring med mera) men en skidhörna som är fullt tillräcklig. Framförallt prackar de inte på dig grejer som du inte tänkt köpa eller till högre pris än du tänkt dig från början. De är sansade och vet vad de pratar om. Men det är klart, vill du färgkoordinera din utrustning och kläder så är det kanske inte det rätta stället... :-)
De ligger på kungsgatan, numret vet jag inte men de ligger nästan nere vid vasagatan, på norra sidan, typ mittemot Canonbutiken. Om du ser ett hål i väggen med en grym 80-talsljusskylt ovanför, så har du kommit rätt... :-)
Köper du grejerna där så hjälper de dig tålmodigt med justeringar, tryck m.m. tills du är nöjd med grejerna och alltid med en intresserad inställning till dig och ditt åkande, som det ska vara...

Lycka till

Telisbutik i sthlm?
Hmm, jag har köpt 3 saker på Sportkompaniet, och alla har pajat inom en säsong. Men de är säkert bra på andra saker.

>> RR <<

Telisbutik i sthlm?
Gå till Alpint på torsgatan. Dom har ett bra sortiment och helt klart den bästa service jag upplevt. Dom åker telemark själva också så dom vet vad dom pratar om.

Tillbaka
Topp