Terje hoppar högt

Terje hoppar högt
högt men inte världsrekord, har för mig att ingemar backman hoppade högre för flera år sen och både mads jonsson och heiki sorsa hoppade sjukt mycket högre i en corner i år

Terje hoppar högt
Jally sa:
högt men inte världsrekord, har för mig att ingemar backman hoppade högre för flera år sen och både mads jonsson och heiki sorsa hoppade sjukt mycket högre i en corner i år
lilla man, det där är en QP, ingen corner

Terje hoppar högt
daaaaaaaaaaaaamn det var ju ingen 180 heller, bs 360... daaaaamn switchlandning.

Terje hoppar högt
Gjorde han 3.an med flit? Jag tror helt klart att han ej planerade det, utan överroterade något å sen bestämde sig för att glida runt den sista biten.

Terje hoppar högt
RickePuff sa:
Gjorde han 3.an med flit? Jag tror helt klart att han ej planerade det, utan överroterade något å sen bestämde sig för att glida runt den sista biten.
det tror jag med faktiskt.. terje är så jävla grym..

kolla http://www.tacky.se/snowboard/video/vis_video.asp?id=51100 där landar han på hyllan..men styr upp det med en frontflip istället!

kommentatorn är ju inte lika skön kanske.. "uuuuuuj ujjj uuuuujjjjjjjjjjjjjjjjj"

Senast ändrad:
Terje hoppar högt
EricNorrlander sa:
Det var en 12 åring som blev tvåa om farsan fatta rätt. Han och mamma var i Oslo och såg tävlingen. Det är en gamal hopbacke som dom kör i, fett högt...
Njaaa.. Henning Marthinsen är nog lite äldre..

The Arctic Challenge Final Resultat
1. Kevin Pearce (USA)
2. Henning Marthinsen (NOR)
3. Patrick Moore (USA)
4. Kim Rune Hansen (NOR)
5. Terje Håkonsen (NOR)
6. Jake Blauvelt (USA)
7. Steve Fisher (USA)
8. Danny Davis (USA)
9. Arthur Longo (FRA)
10. Fumyuki Murakami (JAP)

Highest Airs
Terje Håkonsen: 9.8 meter Fredag
Jake Blauvelt: 9.4 meter lördag

Best Trick
Pat Moore: McTwist 180

Terje hoppar högt
Återigen är det bevisat: det var bättre förr... Terje kör fortfarande brutaltweak i alla sina hopp, istället för snurra så mycket som möjligt, och det går inte att göra det snyggare.

Terje hoppar högt
snownurden sa:
Killen som kör i mega cornern på filmen Follow me around av Mac dawg productions ser ut att typ hoppa dubbelt så högt.
som sagt.. lite skillnad på corner och QP..
men om vi ska snacka corner så är inte cornern i FROW så liten heller..

Jally: Backman hoppade 7,5m 96..

Tillbaka
Topp